tisdag 13 mars 2012

Min största skatt..

... är givetvis min lilla son! Han är så fin och härlig, är så glad för att han kom till oss!!! Han ger mig glädje och skratt varje dag, tänk vilken gåva!

Älskade busfrö!
Här sitter han i sitt rum med nallen som han fick av sin far efter att han var född. Han verkar väldigt nöjd med arbetet i hans rum så här långt tycker jag! 

Vi har haft lite problem med att få tag i konsoller till hyllan han ska ha i sitt rum (då det alltid är slut på IKEA och den lokala trävaruaffären tar hutlösa priser för dessa små träbitar) men i förra veckan kom sambon hem med tre konsoller i precis rätt storlek, de hade han hittat på en kärra full med skräp som hans chef skulle åka till tippen med. Plötsligt händer det säger jag! Nu ska de bara få några lager vitfärg på sig, sen kan nog rummet börja ta form!



3 kommentarer:

  1. Supermysig blogg du har. Å vilken sötnos.
    Tusen tack för din fina kommentar. Jag lägger ut några bilder på räcket, får se om jag hittar några bättre.
    Ha en skön kväll
    AC

    SvaraRadera
  2. Ja du honom kan man ju inte se sig mätt på ;) Fin bild!

    Krama honom från "faster"

    SvaraRadera
  3. Vilken goding!! Och det är fler än jag som har tur ibland..;)) Ha det gott, kram Kate

    SvaraRadera