torsdag 19 juli 2012

Minisemester

De senaste dagarna har vi semestrat i Lysekil. Vi hade tur med vädret och låg på playan hela 3 dagar i rad! Det blåste lite men hittade man lite lä var det riktigt varmt och skönt så nu har man badat för första gången på 2 år! Förra året blev det ju inget bad eftersom H ville ut innan badsäsongen startade. Igår gick vi en fin promenad runt Lysekil, nedan är några bilder från denna promenad.





På hemvägen hade vi tydligen spenderar-byxorna på oss för vi kom hem med en ny dator, en bärbar sådan som jag sitter vid just nu. Svårt att manövrera sig utan extern mus men man vänjer sig nog.. Vår stationära dator är nästan 10 år och låter som ett tröskvärk när den är igång så detta var behövligt!

Innan vi åkte iväg på vår mini-semester var vi och köpte möbler till balkongen så detta tänkte jag visa er snart. Imorgon hoppas jag få komma iväg till svampskogen och även behandla balkongmöblerna (de ska såpas hade jag tänkt).

Ha det gott! Kram från Malin


3 kommentarer:

  1. Så fina bilder Malin! Är det vid norra hamnen och de små vikarna där nedanför? Jag har inte sett den nya strandpromenaden. Ska bli spännande att se era utemöbler någon dag. Kram Anna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja alla dessa kort är tagna mellan norra hamnen och badplatserna. Perfekt för kvällspromenad eftersom man då ser kvällssolen.

      Radera
  2. Lysekil, helt underbart. Det var faktiskt vårt favoritresmål för några år sen. Alltid sol och så fint.
    Önskar dig en härlig fredag
    Kram
    AC

    SvaraRadera