söndag 26 augusti 2012

Jag är fast...

Den senaste tiden har det mesta av min lediga tid gått åt till att läsa boken Eldvittnet av Kepler. Den går inte att lägga ifrån sig! Sänglampan släcks på tok för sent och jag får ju lida för detta på morgonen när H tycker att det är dags att gå upp (han vaknar kring  6:30 ca). Men snart är det slut på detta för nu är det inte många sidor kvar!
 
Imorgon ska jag, Hilmer och min syster hälsa på min mormor (H:s gammelmormor). Det är ju sådana här saker man vill passa på att göra som föräldraledig, för snart drar allvaret igång för mig igen..
 
 
Imorgon ska det beställas markiser, vi har valt en mörkgrå färg på tyget, tror det kommer bli snyggt!
 
Nepp, nu längtar jag till sängen och boken så nu säger jag god natt!!
 
Kram från Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar