tisdag 4 december 2012

... och jul vid lilla entrén


Vad roligt att läsa alla era kommentarer från förra inlägget, det värmer i kylan!

Här är bilder från vår groventré med den nya trappan som snart är helt klar, just nu är det belysningen som inte är klar. Nästa år ska handledare och stolpar målas vita.


Jag ville gärna ha ett träd vid denna entré men oj vad det verkade omöjligt när jag var på en handelsträdgård och pratade med dem. Så jag fick helt enkelt göra ett eget träd av en liten gran som sambon hämtade hem till mig (helt lagligt från svärfars skog!).


Entrén gör sig kanske bäst rättvisa när det är lite mörkare men det är ju så svårt att fota då..





 På dörren hänger kransen jag gjorde i helgen när jag hade lite pyssel tillsammans med min syster och mamma.



Ha det gott!
Kram från Malin

6 kommentarer:

  1. Blir ju så fint! Nya entren är verkligen ett lyft :) Du kan få komma hit o pynta lite en dag om du vill ;)
    Hoppas du fått dig din glögg nu och kan njuta av kvällen. Kram

    SvaraRadera
  2. Så fint och otroligt inspirerande!
    Kransen var ju bara så vacker, jag är en riktig kransälskare:)

    Har spanat på ert fina bord så nu är jag ännu mer nöjd över vårt beslut, kommer bli jättebra med en ekskiva:)

    Ha en mysig kväll!

    Kram Sofi

    SvaraRadera
  3. Så jättefint det blivit med er nya groventre, verkligen ett lyft för hela huset, och så fint du pyntat! Blir lite avis, här är att göra listan lång men tiden knapp.. Ska tydligen bli snöoväder imorgon och Signe är hängig, så vi får se om jag får tid då.. :) Skulle annars varit på arbetsförmedlingen, men vi får se om det går..
    Kram Anna

    SvaraRadera
  4. Hej,
    vad fint det blir! Mycket bättre med hemmaplockat träd än ett från handelsträdgården :-)
    Tack för hälsningen inne hos mig!
    Kram
    Susanne

    SvaraRadera
  5. hej hej!

    Men ååå så fint du har det vid båda entréerna..
    Jag längtar tills vår entré ser ok ut så jag kan pynta sådär fint..
    vilket fint hus ni har!
    hit kommer jag gärna tillbaks o hämtar inspiration..;)
    Kram Katarina

    SvaraRadera
  6. Åhhhh så snyggt du har gjort vid dina entreér! Shit vill ha allt!

    Gillar ditt granträd, vart ju superfint.
    Ja snö har vi allt nu.

    Kram camilla

    SvaraRadera