lördag 19 januari 2013

Release me!


Hade mina pärlhyacinter kunnat sjunga hade de nog sjungit "Release me"- låten.. Men nu har jag tagit av glasklockan så de kan få växa fritt.



 Underbara fina blomma!


Så här ser det ut på vår skänk just nu. Den lilla tavlan som står på skänken (se även nedan) ska upp i det högra hörnet på tavelväggen. 


I vår ska vi byta lite fönster igen och då kommer vi byta dessa två fönster och altandörren, det blir nog ett lyft för rummet tror jag.


Köpte nya filtar igår på rean, de hade jag tänkt ha i däckstolarna som vi har ute på balkongen. Tänkte även köpa några snygga kuddar till däckstolarna. Tänk när man kan få sitta där ute och njuta av en ljummen sommarkväll! =)


I veckan har jag jobbat medan sambon har varit hemma med H och sedan gjort klart hans inskolning. Han har varit lite ledsen när sambon lämnat honom men annars har det gått bra.

Idag har jag och H fått roa oss själva då sambon har arbetat i skogen. Vi har åkt pulka och fått både fika och lunch hos Anna (Annas Skattkammare). Man kan säga att jag har helpension där idag för vi ska dit ikväll med och få mat, somliga kan ordna det bra för sig.. =) 

Kram / malin


3 kommentarer:

  1. Så fint ni har de!
    Vackert med pärlhyacinter och dom ser faktiskt lite gladare ut när dom blev frisläppta ;)!
    Ha n fin kväll
    Kram Johanna

    SvaraRadera
  2. Ni har det så fint Malin, njuter av varje bild! Tack för trevligt umgänge idag!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  3. Ni har det verkligen fint hemma, och fina foton bjuder du på jämt! Pulka är ju mysigt nu och man få passa på så läge vädret tillåter. Helpension och mys är härligt och lyxigt ibland!
    Önskar dig en bra start på veckan! Kram/ Emmelie

    SvaraRadera