tisdag 16 april 2013

Olivträd

Sådär, då var även jag innehavare till ett olivträd! 


I helgen gjorde jag och lilleman en liten rundtur då sambon var iväg på jobb, vi var runt i lika olika affärer och kom bland annat hem med en Villervalla-solhatt till lilleman från en butik med utförsäljning och olivträdet då.

Har tänkt att det ska stå ute på balkongen i sommar men tills dess får det stå här uppe på övervåningen. Fick betala 165 kr för detta olivträd som var något/några år, var inte det väldigt billigt? Jag trodde olivträd skulle vara dyrare..

I helgen ska jag försöka plantera lite i krukorna vid entréerna, kanske ska vi även börja gräva för nya altanen.

Ha en fin vecka!
Kram från Malin



2 kommentarer:

  1. Hej!

    Så sött Olivträd! De är så fina tycker jag:)
    Mitt ska få flytta ut på altanen till sommaren, jag fyndade faktiskt en stor korg här om dagen som jag ska ha det i, blir nog fint:)
    Jag kommer följa era trädgårdsplaner och byggen med stort intresse:)

    Ha det gott!

    Kram på dig

    SvaraRadera
  2. Olivträd är verkligen jätte fina! snyggt inne som ute!
    spännande att följa era trädgårdsdrömmar och lekstuge bygge framöver!
    ha en fin torsdag! kram

    SvaraRadera