söndag 11 januari 2015

En liten glimt..

.. av Melkers rum får ni idag! Bilderna är tagna med mobilen, måste börja utnyttja denna möjlighet mer om jag ska hinna blogga över huvudtaget!



Tänkte städa ut det sista av julen idag samt få ordning på en tavla till Melkers rum inspirerad från sambons favoritlag (Liverpool - you never walk alone). 

Hoppas ni alla klarat stormen bra! Vi klarade oss bra förutom att jag fick ställa in en träff med en vän som jag bokat o sett fram emot så länge, men vi ska göra ett nytt försök till helgen som kommer! 

Sambon bjöd på kött, ugnspotatis o hemmagjord bearnesås igår så jag behövde inte vara allt för depp över att mina planer hade ändrats! :-)

Nu inväntar vi fikabesök, senare idag får vi nog gå ut och leka i snön som fallit här på morgonen! 

Ha en fin dag! 
Kram Malin

1 kommentar:

  1. Hej Malin!

    Å så fint i Melkers rum! Älskar ju verkligen den där tapeten:)
    Hihi vilken bra idé att göra en tavla så där. Har ju en stor Liverpoolsupporter här hemma med och är väl inte jättesugen på att ha en massa Liverpoolsaker i rött o vitt i killens rum;);) Men en tavla med det där citatet är ju en jättebra idé!

    Ha en bra dag nu fina du!

    Stor kram

    SvaraRadera